Alla inlägg under juli 2010

Av Linda Nilsson - 30 juli 2010 16:15

Jag känner mej upprörd just nu, förbannat! Jag har ett beroende som är värre än mitt cola beroende! Robin har ett spel på sin mobil som heter angry bird, och det är grymt kul ävem fast man får god lust att kasta skiten i väggen ibland. Men nu har Robin sålt mobilen och angry bird finns inte meeer :/! Vad ska jag ta mej till? Jag får abstinens (eller hur fan det stavas). Jag kan ju inte behöva köpa en iphone för att få spela ett dumt pippbird spel?


R.I.P angry bird!

Av Linda Nilsson - 29 juli 2010 21:04

Jag som har längtat så efter att få fiska jag hat tjatat och tjatat och när jag väl får fiska så får jag inte en enda fisk! Vad är det för jävla stil? Jag ska allt vänta in fiskbilen som kommer och fyller på sjön så ska jag ha tre firrar direkt ur bilen så man slipper jaga dom i sjön!

Mårten har tagit av sig sitt nya kissehalsband, 1 dag så var den borta för evigt! Skit katt!

Imorn ska Amalia få göra lite nytta! På med sadel och träns, men inte rida.

Amalia har blivit en riktigt social liten flicka nu! Hon spinner nästan som en kisskatt när man kliar hon på halsen! Princess är dö nöjd med att ha semester, men snart ska hon ridas igen, saknar tiden då vi tävlade och tränade :/! Men det kommer nog snart :)! 

Vad gör man resten av kvällen då? Jag är uttråkad redan!! JAg måste ha en skvätt damp, det tror Robin iaf, HAHA!

Nä fortsätta pilla med bloggen kanske och photoshop?

Hejja!

Av Linda Nilsson - 28 juli 2010 23:55

Det var på tiden att jag tog bort gamm skrutt bloggen och gjorde en ny. Men det kommer ju inte utan bekymmer, självklart ska toppbilden inte sammarbeta..Men jag orkar inte fixa det just nu för då tror jag att datorn och jag kommer att ryka ihop :P!

Allt är i sin vanliga ordning, Robin sitter här bak och spelar på sitt älskade tv-spel, och jag sitter här och bråkar med datorn. Söt Robin har semester nu, skönt att få rå om han själv ett tag! Haha ja inte mkt har hänt iaf, går fortfarande arbetslös, mina planer var ju att Robin skulle bli typ advokat eller nått grymt betalt jobb så jag kunde bli hemmafru men den planen sprack ganska ordentligt :P! Princess går och skruttar med hennes vän Amalia i hagen hemma, lika glad och pigg :) Göte är lika trind om kaggen, det enda nya med han är att han har fått ett par tjusiga skor för hans framtassar (överkänsliga trampdynor), har är riktigt läcker när han kommer springandes i sina dojjor, synd att dom inte fanns i rosa! En ny liten kisse har vi också jag döpte honom till Mårten, fin sissekatt!

Nu ska jag ta och krypa till sängs med Robin och glo på dumburken.

Hejja!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


LindaMariaNilsson

Lite ur mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards