Alla inlägg under november 2010

Av Linda Nilsson - 12 november 2010 12:19

Efter att ha skjutsat Robin till jobbet imorse bar det av till stallet för utsläpp av hästar. Sen Kvantum för att handla lunch till karln min och dumpa det hos han. jag köpte även SVINDYR mat till Mårten och han äter allt verkligen allt, trodde jag...

Helvetes katt som inte äter den äkligt dyra maten jag köpte!

Sen har han fått på sej sitt nyta läckra rosa halsband och går runt i huset och pinglar nu, bra de, då hör man vart latmasken är nånstans :P

På tala om pingla så är det nån som kommer uppför trappen nu och pinglar, hmm vem kan det vara? Han har inte gått ut på typ 1 vecka han är så nöjd med att vara inne och få gå på kattdass. Han kommer bli den ultimata feta innekatten när jag och Robin flyttar :D!


Det är 3 dagar kvar tills vi flytta och det är huuuuur mkt som helst att göra hemma hos Robin ååhh vad tråkigt! Rensa och kasta en massa saker...Det är bara roligt att köpa nytt som man får packa upp :D!


Har nyss varit ute och lekt med Ozzy, en rottweiler. Men grabben hade tydligen brutit av en klo ute innan jag kom så det var blod överallt, tur att jag hade en sån där som stoppar blodflödet :)! Så det löste sej finfint.


Åh nädu, nu ska jag allt ta och kasta omkull mej i soffan en stund och glutta på tv, niiice!


(ska knäppa kort på Mårten med sitt nya halsband och lägga in sen:)

Av Linda Nilsson - 3 november 2010 17:47

Är det klantarnas vecka eller? Igår stöp jag ju äver hunden och slog skallen, nu skulle jag vara lite smidig och springa uppför källartrappen och vad gjorde jag då? Jo stöp...Och slog mitt knä :(!

hur som haver, sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar nån gång, tänk om den kunde sköta allt själv? Så man bara behöver lägga fram smutskläderna så sorterar den själv och tvättar kastar sen över allt till torkrummlaren sen viker den det också? Det vore det absolut ultimata!

Linda ligger lite på latsidan ;O! Men ändå inte! Jag har varit i stallet imorse och fick pluttan vinterskodd, sen så red jag klakkur efter det, sen åkte jag till hjärtat <3 och latade mej en liiiiten stund sen skjutsade jag han på jobbet, sen åkte jag till stallet igen och myyyyste med PLUTTAN min som är tvär brunstig, blää :S!

Sen nu sitter jag hemma och tvättar massvis med tvätt och väntar på att min mor ska komma hem med mina HOT DOGS :D! MMM!

Vad ska man hitta på nu då? Robin slutar ju inte förän 9 :O!

Jag får väl fortsätta retas med hundarna och katterna (och vänta på den dumma sega tvättmaskinen) :P

 

Over And Out

 

 

 

 

Av Linda Nilsson - 2 november 2010 19:41

Åh jag hinner bara kliva innanför dörren så blir jag fälld av Acke (hund)...

Lyckades ta emot mej när jag närmade mej golvet, men däremot så slog jag huvvet rätt in i en dörr...bula.nu

Har så tråkigt att jag går och retar katterna och hundarna! Men det är faktiskt lite kul :)!

Nu hade jag tänkte att gå till skafferiet och synda lite men då hinner jag väl rammla ut för hela jävla trappan och rulla hela vägen bort dit. Nu känner jag mej lite irriterad :P

Sen så är jag lessen på ögat :/ Mårten har förmodligen blivit upp äten av nått rovdjur, min älskade lilla kissemiss :'(

Nog för att vi har en bunt andra katter men dom är ful och tråkiga.

Nä skafferiet vare!

  

Presentation


LindaMariaNilsson

Lite ur mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards