Alla inlägg under december 2010

Av Linda Nilsson - 19 december 2010 21:18

 

Av Linda Nilsson - 17 december 2010 10:30

Just nu är det bara jag och Mårten vaken, Robin sover som vanligt jätte djupt :)

Snart dags att gå ut och sopa av bilen all jävla snö som inte är önskad!

Ska till läkaren och få utrett till arbetsförmedlingen vad jag bör undvika i framtiden med nacken,axlar och handleder...Känns som om det kommer ta lååång tid men det är det värt! På tiden att det händer nått. Nyfiken jag med vad man kan få för jobb med min nacke och alla problem som tillkommer med skadan.

Snart levt med nackskadan i 7 år, men det känns som om det vore igår för jag lär mej aldrig vad jag kan göra och inte sen får man sota för att man råkat lyft nått man inte skulle ha lyft vilket jag gör ooffttaa! Men det får jag lida för själv...Less nått så sjukt jag hade gjort vad som helst för att slippa detta elände som man måste lida av varje jälva dag. Att veta att jag aldirg kommer att bli fri smärtan...

Jaja men det är väl bara att le och gå vidare?


Sen ska jag följa med Amanda ut till Nordvik i stormen det är väl vad som händer idag iaf :)


Over And Out

Av Linda Nilsson - 16 december 2010 20:28

Mina äkligt snygga/sexiga skor har kommit! Men ett minus är att det är sommar klackisar men jag får välla komma på med nått fiffigt så jag kan ha dompå vintern med ;)! Jag ska allt traska i dom inne heeela kvällen, så snygga är dom! Grrr!


Sitter hemma hos mamma och pappa just nu iväntan på att jag ska hämta Robin från jobber, sen handla :)! Självklart när jag var hemma och hälsat på så har ajg också hälsat på mitt älskade skafferi ;)!


Funderar skarpt på att tattuera mig nu, antingen i svanken eller mellan skuldrorna :) Och absolut ingen tjejigt som en blomma eller nyckelpiga, big NONO!

Typ en läcker tribal eller någe annat, men känns som om man borde vara riktigt hundra innan man gör någon som man inte ångrar sej i resten av sitt liv när den väl sitter där!

Hmm får väl fundera och kika lite..


Ska gå ner och plundra skafferiet en sista gång nu innan jag ska åka ;)!


Hejja!

Av Linda Nilsson - 13 december 2010 14:35

Jag har ju sagt att jag vill vara hemma fru med en sten rik karl men det ångrar jag djupt och innerligt!

Fy fan på ren jävla svenska vad tråkigt det är! Ursäkta alla svordomar!

Nä nu ska taxi Linda skjutsa Robin på jobbet snart ;O

Av Linda Nilsson - 12 december 2010 20:17

Åter igen så har jag som vanligt inte bloggat på en evighet för jag har för dålig fantasi för att skriva nått :P


Men iallafall så har min "familj" flyttat det vill säga jag, Robin och Mårten!

stormtrivs även fast det är sjukt jobbigt att städa,diska,laga mat och tvätta :P

Meeeen jag måste ju bli vuxen nån gång! Men det är stört skönt att få åka hem till mamma och pappa ibland och bli lite bortskämd med att få lagad mat och gå och skåpäta ;)! skåpäta is the shit!


Väntar förtvivlat på mitt Nelly paket! Beställt underkläder, ggrrrrr!

Jag vill ha dom nuuuu! Sen så vill jag även ha mellandags rea nu nu nu! Jag vill shoppa! Men det behöver även shoppas grejjer hit hem också det är liksom liite tomt här och var ;O


Och allt är som vanligt här, Robin sitter och skriker åt tv-spelet och han har volymen på så högt att jag har alla vad alla hans kompisar skriker också även fast jag har hörlurar på mej borta vid datorn och lyssnar på musik, illa ;S! höhö


Nu ska jag dona lite här hemma ;(

Ciao Bella



Presentation


LindaMariaNilsson

Lite ur mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards