Alla inlägg under oktober 2010

Av Linda Nilsson - 11 oktober 2010 13:58

tänk,tänk,tänk...

Ett jobbigt inlägg, jag är deperimerad. Över min kropp..Har suttit och funderat fram och tillbaka på om jag ska göra GI-metoden och förmodligen så blir det så.

Jag är inte den som tycker om att surra om hur missnöjd man är med det, eller hur satans nöjd man är med det där, för det tycker jag bara är jobbigt. Men ändå så skriver jag det här...

Ja jag vet att jag inte är tjock, men just nu duger inte det, jag vette satan vad det tagit åt mej. Jag vill vara lika tråd smal och vältränad som förut.

Kroppen ändras med åren jag vet, men jag vill inte att det ska hända.

Nu blir det en mindre svältperiod och motion för jag vill att det ska gå fort..Sen vad andra tycker och tänker om det rör mej inte i ryggen.

Kan hända att mitt humör är som det är pga av det, depression.

Ja jag vet knappt in eller ut snart.


Tur att jag har min Robin <3





Av Linda Nilsson - 8 oktober 2010 12:34

Inget ovanligt att jag glömmer att blogga.

Jag och min sötaste Robin ska flytta väldigt snart. Så sjukt härlig! Detta har vi väntat på LÄNGE! Att få börja ett vuxen liv eller vad man ska säga och äntligen få ett privatliv och inte bo "hemma" längre. 10 November fick vi inflyttnings datum :)


Princess har "tävlats" härom dagen, det var bara en pay and jump men ändå :)!

60-70cm och det kunde nog inte ha gått bättre med tanke på att hon var otränad, eller inte hoppad på 1 år typ :P 2 rosetter fick vi iaf, matte är sjukligt stolt över sin ögonsten!


Nu ska jag släpa fram dammsugaren, och stackars lilla Bertil är livrädd för den. Men det är helt och hållet mitt fel, jag råkade skrämma han som valp så han ordagrannt bajsade på sig. Men det var verkligen inte meningen, hade jag vetat att han låg under sängen där jag skulle dammsuga hade jag inte dammsugit dära :P

Efter att jag har städat ska jag åka till stallet och pyssla sen ska jag hämta Robin och nån till. Sen kanske det blir bio för Robin har varit så duktig och vunnit en biobiljett på jobbet idag :)! Duktig han!


Jamen ha det fint då!

Ciao

Presentation


LindaMariaNilsson

Lite ur mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards