Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Linda Nilsson - 4 augusti 2010 13:17

Nej nu börjar jag gråta snart! Inte nog med att jag har absolut ingenting att göra på dagarna, så börjar det regna så jag måste vara inne och vad fan finns det att göra inne? Inte ett smack kan jag tala om. Det värsta med att vara  en så kallad "dag dirvare" är att man blir så jävla lat. Jag är sjukt över energisk men orkar knappt göra nått, hur går det ihop? Jag vill ha ett jobb...

Just nu snurrar tvätt maskinen för fullt, skulle nästa kunna ta med mej godis ner och kolla på när den tvättar det är väl det mesta spännande som händer idag...

Ska hämta hjärtat om en och en halv timma iaf. Kanske han kan underhålla mej :D

Pållarna står här ute och njuter av regnet, det är dom ensammen om att tycka.

Kläder på princess ikväll om det fortsätter att regna. Pucko djur som har gnagt hål överallt på skrutt transporten i hagen, det regnar ju in :/ Meeen men det är ju bara foderpåsar där ändå borde kanske gå ut och kolla så inte det har regnat på dom, då får jag psykbryt! 

Over And out


 

Presentation


LindaMariaNilsson

Lite ur mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards