Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Linda Nilsson - 9 januari 2013 23:22

Yes, idag kände jag mej som den fula Gollum i Sagan om ringen när han sitter nere i sin mörka grotta..Jag satt i ett hörn i tv rummet, inte en lampa tänd inte ens tvn var på. Bäck svart där satt jag och fillosoferade i mörktet. (Fast jag var dock en betydligt mkt snyggare version av äcklet) Snacka om att jag har vart totalt störd under dessa dagar bara för att sluta med att röka...! Jag påstår inte att jag vart så frisk i skallen innan heller men nu har det ju vart total kaos. Jag kanske har haft vasst humör innan men nu...minsta lilla som inte passat mina öron så har vart näst intill mord.


SKOR!

Jag har ju lite stark kärlek till skor, helst hög klackade skor.

Nu är det så att jag fan rökt för 18.000kr/år, kan ni förstå? Fatta hur många jävla par skor jag kan få för det!

Så planen är att det jag tidigare rökt för ska jag stoppa i en inbrottsäker piggybank! Eftersom jag är expert på pajja spargrisar om jag vill komma åt pengarna. Sist hade jag en spargris med myyyche pengar i och det var så att jag ville ha dom. Mr Piggybank var dessto värre i plåt ingen propp i botten som man kan dra ut. Jag åker upp till mamma och pappa och lånar en liten såg, sen totalt brutalt slaktade och mörbultade jag den jäveln tills min pengar var fri :)

Så inbrottsäker piggybank är ett måste. Sen 1 år senare 18.000kr rikare så ska jag köpa skor för hela slanten :)!


Sen vare ju nån intelligent befriad satan som skrev jamen snälla du hur svårt kan det vara att sluta röka?

Jag ville bara bryta nacken av den jävel, gå och själv dö din fule fan. Trampa inte mej på tårna när mitt humör redan är under marknivå.


såja lite gott lite ont :)


Hörs hejj!


några av min lovers.


       








Tidigare månad - Senare månad

Presentation


LindaMariaNilsson

Lite ur mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards